onsdag 20 augusti 2014

Aaaaaaaandas.....

Aaaaaandas, försöker lugna ner mig en aning.
Fy fan, där steg mitt blodtryck till 190 av ett inlägg som delades nyss på fejan, tänker inte ens länka till den här sidan för det är inte värt det, massa hat, rasistiskt skit, osanningar och propaganda mot olika folkgrupper, om vi ska formulera det på något sätt. Min haka droppa fan i mig ner till knäna, att någon på fullaste allvar inte ifrågasätter den skiten som han delade med sig av. Kollar upp vad det är för källor osv. Tror helt blint på vad som skrivs. Oj, oj, och bara ett stort jävla OJ, och jävlar var arg jag vart. Så naturligtvis, besserwisser som jag är, tar jag och kollar upp all statistik jag bara kan hitta, samt dubbelkollar alla källor och presenterar detta för den som delade länken. Det var ta med fan inte en sak som stämde! Fuck va mörkrädd jag blir, att människor inte använder sin hjärna och går på allt som skrivs och delas. Jag blir seriöst bara trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar