fredag 1 augusti 2014

Sömnen den lyser med sin frånvaro.

Dagarna är heta, lägenheten känns som en ångbastu och jag ligger och vrider mig, kan knappt andas, svettas och rullar runt. Så ser i princip mina dagar ut numera, sedan kommer det den där dagen man sover igenom allt för man är så trött av all sömnbrist. Igår var det i princip omöjligt att sova, tog 40 piller men en då så kunde jag inte sova i värmen, när jag väl somna var klockan redan 16 så fick mig 4 h igår, joy!

Sedan har jag märkt att när en sak går sönder kan man vänta sig att ett flertal ska göra det samma, en olycka kommer aldrig ensam, thats the truth! Första var mina älskade hörlurar som jag fick av min farsa som gick sönder, känns enda in i hjärtat, usch va ledsen jag blir, andra saker kom idag då kaffepannans handtag lossna *suck* det är fan i mig en vital sak som jag verkligen behöver, men jag kommer improvisera, jag kan fortfarande fixa kaffe dock blir det lite pilligt att hälla upp det. Fuck it! Nu väntar jag på den tredje saken som ska gå sönder för mig, eller så kanske det fortsätter med fler saker, det vet man aldrig när det gäller mig.
Oh well, det blir att leta upp kvittot till Elgiganten och försöka snacka med dom, för en kaffebryggare eller kanna ska väl hålla mer än 5 månader? Right!
Anyway...
Jag lääääääääängtar till semestern, att bara få vara ledig, gå hemma i mjukisar och bara skrota. Det slog mig igår att jag behöver verkligen ledigt, jag är så förbannat trött! Nä inte bara trött utan utarbetad delux. Jag är helt slut som artist.
Sedan har jag världens böld i nacken efter att blivit myggbiten, asså nu snackar vi inte ett litet bett, utan en sjuktstor böld, och den kliar och är irriterad som fan! *suck*
Vad mer ska man säga om allt!? Jag är trött, grinig och behöver en rejäl dos av ledigt, samt en stor förbannad jätte kram. BLÄ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar