torsdag 21 augusti 2014

Strax är det muck!

Igår så försökte jag kliva upp en aning tidigare men mina planer gick totalt i stöpet. Jag vaknade dock vid 19 sovit som en stock. När jag väl hade duschat så rasa värsta regnovädret ute, jag min nöt, hade glömt min Jacka på jobbet och trodde där med att skiten var borta 4ever and ever.
Anyway, jag hann faktiskt promenera runt 5 kilometer igår innan jobbet och trodde seriöst på att jag skulle pigga på mig, men var helt medvetslös när jag kom till jobbet, passet gick dock jävligt effektivt och bra, var klar t o m lite tidigare än vanligt. Ja, och när jag väl kom till jobbet, så hängde min Jacka i mässen med en lapp på att den tillhörde mig, fan asså tjejen som avlöste mig måste ha hittat den, är så otroligt tacksam. Hon kommer få sig ett massivt tack och en kram. Lyckligast i världen!!!

Jag sitter och förbereder mig mentalt på att dra ut till hålan när jag slutar, har verkligen inte saknat den långa restiden dit. Saknar dock morsan, hunden, mina gamla grannar osv. så vi får väl se hur gården ser ut numera.
Anyway, jag sitter seriöst och funderar på att jobba i helgen, asså lördagen.
Jag går just nu på en strikt budget vilket inte ger allt för stort utrymme för nöjen i någon större skala.
Är dock så trött och stressad, så jag skulle behöva ta det lugnt, jag jobbar dock så uberfucking pissmycket så jag kommer inte ens ihåg hur man tar det lugnt utan den ständiga stressen.

Anyway, jag hade tänkt att övernatta i tuna men nu glömde jag ju mina nycklar så det gick åt helvete med den planen, tänkte ha kvalitativtid med hunden, men, men får ta det en annan helg helt enkelt. Jag tror dock att det lutar till att ta det väldans lugnt i helgen, och sätta upp dammlister samt lister i fönsterna. Det blir kanon, får kvalitetstid med Tessie också, för September kommer vara helt fullbokat med jobb, jag kommer ha genomsnitt en ledigdag i veckan. Yey!
Nä jag hade väl inte nåt mer att säga, det händer inte så mycket när man jobbar hela tiden. Lite nervös för vad morsan kommer säga om mina fingrar, kom just på att hon inte har sett mig på år och dagar *ler* hmmmmm....det här kan bli intressant.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar