fredag 15 augusti 2014

Dessa

Monsterpass på jobbet tar fan knäcken på mig, är helt slut.
Men igår fick jag tack och lov hjälp av en ubertrevlig kollega som tillhörde Liljeholmen. Tacksamt! :)
Så fort det vart svalt så har jag ääääääntligen kunnat sova, och har jag sovit! AMEN!
Idag vakna jag motvilligt upp och släpa mig verkligen upp ur sängen för jag ville ju bara somna om igen, men det hade fan resulterat i försening again.
I går morse fick jag även avlösning av Siv, va ju faktiskt en evighet sedan och det vart kärt återseende.

Fick mess av mamma, så jag måste verkligen släpa mig upp i morgon och försöka ringa henna under vanliga tider. Asså, det här går ju faktiskt inte längre.
Helgen är strax på ingång, och det ska bli skönt att bara ta det lugnt. Jobba men vila kroppen!
Nästa vecka kommer bli en tripp till hålan, ska äntligen få träffa mamma och hunden, sedan kör jag förbi Vilma och Jerry, får se om Jockelainen är hemma eller om han är ute på jobb.
Annars funderar jag seriöst på att ta på ett extra pass eller två. vi får se hur orken lyser.
Nä nu ska jag diska och göra det sista innan dörrarna slås upp till ännu en dag! Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar