torsdag 14 augusti 2014

Så där ja

Igår drog jag hem till hjärtat, vi satt och snacka lite skit, sedan så bokade vi resa, oh är helt jävla uberlyrisk!
Efter att jag låg höggravid på soffan och maten hade lagt sig så drog vi ut. Tanken var faktiskt att bara ligga hemma och inte göra någonting, men det satte min sömn stopp för. Yes, obligatoriska 3½ h fick jag, så var mer än trött. Anyway, väl ute på A så messa jag Nichel och även han dök upp efter sin spelning. Kvällen var faktiskt ruskigt bra, jag skratta tills jag höll på att kissa på mig. Hade verkligen sjuktkul!
Nattbussen var dock allt annat än skoj, men var hemma på knappt en kvart så det är ju positivt, men shit va det var sjukt jävla mycket folk på bussen!
Innan sömnen så snackade jag med Elfving, om vad? Ja den som vet, jag tror inte jag registrerade något efter att jag sade hej då till Nichel. Jag däckade och har jag sovit? Om jag har!!!! 13 h! Så idag mår jag fan mycket bättre än på länge :) Ser t o m fram emot att jobba i helgen! Yey!
Nä, det var bara det för den här gången, nu ska jag jobba over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar