måndag 25 augusti 2014

Hade nog

Historiens lugnaste helg hemma!
Yes, drog förvisso ut till hålan på torsdagen, det var ett kärt besök, min mamma, henne har jag saknat, samt hunden. Vart lite upprörd då hunden inte ville sova bredvid mig, men visst fan gjorde hon det efter mycket om och men.
Anyway, hann med kvalitetstid, klippa mig och få en efterlängtad middag med mamma, sedan tog vi sällis.
Jag gick och lade mig ubertoktidigt.
Fredagen tog jag en fantastiskt bra promenad med Uffe och på kvällen lagade jag mat till Elfving och mig.
Lördagen gick i lugnets tecken, mat och bra sällskap.
Ja, jag har inte vart ute på galenskaper eller hittat på nå bus, men helt okej.
Igår så hann jag promenera 5 kilometer innan jobbet och ska försöka hinna med 3-4 promenader till.
Ja, ja nu ska jag äta nattmacka med Elfving. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar