onsdag 27 augusti 2014

Idag

fick jag för mig att jogga eller springa, kalla skiten vad man vill. I alla fall, fick ont om tid att hinna dra min PW, och jag tänkte för mig själv att motion måste jag ju få, så hinner jag inte promenera så springer vi, det gjorde jag kan jag lova! 3 km vart det, jag höll seriöst på att svettas ihjäl!
Måste sett rätt roligt ut med jobbväska på ryggen, halv uniform på osv.

Dock så kan vi checka av att springa är fan i mig inte min grej! Hell to the fucking no! PW´s i all ära men springa, eh, nä! Jag hajar om man springer i en sport, typ basket, fotboll osv, men springa för springandets skull är ju bara ren idioti! Fatta mig rätt, all respekt till alla som springer, men inte för mig, inte min tekopp! Jag måste liksom spela nåt för att motiveras.

Well, nu är skiten gjord, och det gör jag inte om! Dock så har min kondis gått upp, eftersom jag inte dog på kuppen, förr kunde jag knappt springa några meter tills jag seriöst höll på att spy upp allt vad jag hade ätit plus mina stackars lungor.
Ja, så lite stolt är jag nog en då :)
Sitter här och funderar över om man ska ta och boka nån resa mellan Januari- Mars, mamma kanske t o m vill följa med :) Ska fan skicka ett mess och fråga :) Awwww well nu ska jag börja jobba over and svettigt out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar