fredag 29 augusti 2014

I Onsdags

var jag ledig, och tanken var att jag skulle hänga med hjärtat dock så kom mensvärken från hell i mellan så jag vart sängliggande istället.
Tacka fan för legala starka tabletter!

Min mage fick för sig att levarövare, jag vette fan vad jag stoppat i mig, men jag har på ren fucking svenska, skitit för ett regemente! Jag var så utmattad i torsdagsförmiddag efter sjuttioelfte besöket på toan, så när jag väl däcka så däcka jag totalt.
Jag vaknade som sagt upp lika utmattad om inte mer och problemen har fortsatt. Vet inte hur många gånger jag sprungit på muggen, men nu bävar jag för att gå dit.
Är helt slut! Ja, mycket skitsnack blir det.

Anyway, tänkte lägligt köra lite detox, så idag ska jag handla en herrans massa frukt/grönt, jag ska fixa lite juicer, och nej inte några äckliga saker fulla med socker, jag ska även köpa några måltidsersättningar, fast dom är jag ruskigt skeptiskt emot. Jag ska försöka äta så mycket grönt det bara går för att rensa systemet lite, speciellt efter den här jävla failen. Jag undrar va fan det kan vara som fick en i sådan obalans.

Det är jobb på schemat som gäller, och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta, för orken den lyser med sin frånvaro, det enda som cirkulerar i mitt huvud är semester. Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud så skönt det vore! Nu är det fan nedräkning på den saken 9 veckor kvar tills dess måtte det gå fort! Jag har även kollat på resor i Januari-Mars och någonstans ska man väl försöka komma iväg, behöver avkoppling. Ja, ja jag får nog ta beslut när jag väl har haft min första för året.

Tänkte även komma iväg och förtidsrösta, har gjort femtioelva valkompasser som envisas med att jag är 89% kommunist med andra ord Vänstern, sedan delad andra plats 81% MP samt Sossarna och på delad tredjeplats 78% FI samt FP. Ja, vad säger man?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar