onsdag 6 augusti 2014

Fuck me!

vilken jävla vecka, vilken värme!
Ja, jag förstår varför stackars äldre människor lider, jag lider! Fuck vad hela min dyngsrytm inte existerar längre. Insomnian är ett faktum, har väl sovit runt 3-4 h per dag, haft en fantastisk huvudvärk/migrän i 4 dagar, och jag mår inte bra. Sänker minst 3-4 liter vatten per dag om inte mer, kaffet har reducerats till minimum eftersom jag bara mår illa av skiten i denna värme.
Anyway, igår gick jag och lade mig runt 10 på morgonen, som vanligt har helgen/veckan präglats av 3-4h sömn men som sagt igår däcka jag av ren utmattning, ställde 3 alarm eftersom jag tänkte att jag skulle städa lite innan jobbet. Sagt som gjort, jag somnar, och jag sover, och sover och sover, vaknar upp av att jag är tokpissnödlig. Tittar förvirrat på klockan och tänker för mig själv att vilket liv det är! Klockan är tjugoöver elva på kvällen!!!!!! SNACKA OM PANIK! Jag ringer jobbet, säger att jag försovit mig, slänger mig in i duschen för jag var ubersvettig, usch. Kommer ut, slänger på mig kläder, packar ner maten och drar, när jag väl kommer till tuben så missar jag tåget med 30 sekunder. 15 min till nästa, kollar upp bussar men sista har gått, inser att jag måste ta tuben. Jag är inte på jobbet förän 01.06. Asså hade det vart vardagsmorgon så hade ju allt klaffat, men med 30 minuters trafik från centralen så tog det sin tid. Well, vad ska man göra? Hade liksom inte ett kontokort på mig, där av ingen taxi, vad skulle jag göra? Fuck it.
Men det skumma var ju att börja jobba på direkten jag kom till jobbet, utan något kaffe i kroppen, men det gick. Har ju sovit 12h så alltid nåt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar