onsdag 15 juni 2016

Äntligen har

Världen slutat gunga, ja asså det var helt sjukt, det kändes som man hade vistas på en båt i en hel vecka! Igår när jag jobbade så sved mina ögon och jag mådde allmänt skitdåligt p g a att jag inte hade lagt om dygnsrytmen, men fan den som ger sig! Jag tracklade igenom mitt helvetiska arbetspass, och när jag väl landade hemma igår morse, så gick ögonen i kors. Jag somnade innan jag ens hann nudda kudden! Out as a light! Fick t o m 9 h sömn! Det ni!

Så inatt har det gått galant! Visst jag är fortfarande lite trött men gungandet har fan i mig gett med sig! YEY!

Anyway, har haft en riktigt produktiv dag när det gäller att gått igenom en hel del tråkigt ekonomiskt piss, men nu jävlar har hon pröjsat 3 månadshyror på raken fram till Augusti så allt annat som kommer in på kontot är bara bonus, det ska in på sparkonton. Jag har köpförbud på mig själv, det enda jag får handla är mat och nödvändiga hygienprylar. Inget annat skräp, visserligen är jag jävligt sugen på en powerbank, men det får vänta. Här ska det fan sparas cash har jag bestämt!

Annars så är jag ledig om några få timmar, och det ska spenderas på bästa möjliga sätt, vila! Vila i mängder. Nästa gång vi åker på Swedenrock så blir det fan i mig semester i några dagar extra, så man kan ställa om sig rätt! Fan man är inte 20 längre och det här med att slänga om dygnsrytmen tar så extremt mycket på krafterna. Fröken är fan trött!
Ja utöver det har jag cravings efter jordgubbar! Frukt överlag!
Festivalmaten gjorde fan i mig fett sugen på sallad och grönsaker så det är vad jag tryckt i mig i dagarna, fan va gott det var!

Hade även lust att dra till Täby C idag men fuck it, jag orkar ta med fan inte gå upp i ottan. *urk* det tilltalar mig inte alls.
Aja, nu ska jag lägga pussel så jag håller mig vaken, over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar