fredag 24 juni 2016

Hade en sådan sketen sömn

igen, kom hem och åt sedan mös jag ner hos Mr, jag var dödstrött! Lade mig till rätta och kunde för mitt liv inte varva ner, det kröp som vanligt i hela kroppen och va så uppe i varv så nä! Känn dig blåst!
Sprang på toa 15 gånger, kändes som en monsun flod varenda gång, tillslut ruttnade jag och tog två snorkquill men inte ens det hjälpte! Låg mest och tittade på Mr, han är bara för underbar. Det finns inget bättre att vila ögonen på :)
Jag tror jag tittade på klockan runt 13.30 samt runt 14 och insåg att det kommer bli en lååååång dag!
Tillsut somnade jag men jag vaknade dock skitsent! Halv nio och fick skitbråttom!
Slängde in laxen i ugnen och sedan vips in i duschen, visserligen var jag klar långt före laxen och hade gott om tid, men en då!

Anyway, när jag började promenera så såg jag inte en käft, det var ingen trafik, på prippsbron kom det 2 bilar, spooooooky! Sthlm är officiellt i koma, Sverige är stängt! Tack för idag!
Varenda midsommar töms staden i 190 och det är inge folk, inte helt fel enligt mig, men i natt har det vart lite creepy att jobba, för jag är inte van att det inte kommer upp något folk under 24/7 trafik, men det har verkligen inte passerat några människor på snart 1½-2h thats scary!
Anyway, nu vill jag bara hem! Kan klockan ticka på eller!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar