tisdag 21 juni 2016

Ta daaaa, ännu en dag och natt lider mot sitt slut.

Igår kom jag i säng toksent, men aja, ibland så händer det. Jag var inte alls road när klockan ringde, snarare så ville jag bara vända mig om och skita i alla måsten.
Jag slöa lite medan jag fick i mig kaffet och frallan, sedan så bestämde jag mig att duscha och göra ett ryck, 15 minuter senare var jag utanför dörren! Den ni!
Ringde Elfving när jag gick utanför dörren och fick sällis till systemet där jag köpte öl och vin till midsommar.
Sedan stod vi och snackade ett bra tag tills hon var tvungen att bege sig mot jobbet och jag skulle handla.

Tanken var Bromma Bolocks men ångrade mig rätt snabbt då jag kom på kaffe erbjudandet och City Gross har verkligen såååå fint kött.
Så jag drog iväg med Dramaten (Stickan) i högsta hugg, snacka om att människor stirra! Dock så kan jag säga att dom kan rotera på mitt finger, i dont care! Kom till City Gross och packade ner allt jag skulle ha, hittade t o m oxfilé som var helt fantastisk fin, skulle dessutom skämma bort babe med mat och öl så det passade perfekt. Sedan fick vi något att fira, Mr fick sitt gruppval!
Sedan tog jag en liten runda till ÖB där jag handlade lite nödvändigheter så som duschkräm, deo, tandkräm och passade på att köpa lite saker till Mr. Han är för söt när han sade att det behöver du inte göra, well, i know, men me casa su casa,sedan så gillar jag att det finns saker så han inte är helt strandad här och inte känner sig hemma.  Dessutom är det som när jag kommer hem till honom då överraskar han mig med något och mitt hjärta skuttar och smälter. Är det någon som är considaret, omtänksam så är det Mr! Han tänker alltid på alla, och då skojar jag inte, han är nog den mest godhjärtade människan jag någonsin träffat! I shit u not!

Efter handlandet så drog jag hem och började packa upp och då kommer universums hetaste karl innanför dörren *flin* Han fick sig en öl och berättade om sin dag, jag älskar att bara recapa, lyssna på vad han har fått stå i.
Medan jag stod och fixade med maten, köttet, så fick jag naturligtvis hjälp med potatisgratängen tack och lov! För jag var så nojig över att fucka till köttet, men tack och lov så vart det fantastiskt bra, precis så där lagom blodigt!!! Oh ibland överträffar man sig själv, det tog mig faktiskt tillbaks till restaurangbranschen, tack och lov att skillsen sitter i ännu idag! Som sagt jag ville bara att han skulle få en fantastiskt god middag, lite öl, bara slappna av och njuta att han var ledig.

I just wanna take care of my Babe, som sagt jag utgår ju från honom, bästa guiden ever när det gäller förhållanden! för någon expert har jag aldrig vart *ler*

Ja just det, sedan fick vi celebert besök av Fredrik också, vilket var skittrevligt, satt och snacka lite innan han drog iväg och hämtade Fridalainen.

Jag och Mr passade på att övergå till fysiska aktiviteter, and god damn! GOD DAMN! Herre jösses va den mannen får mig att komma! Som sagt mina grannar hatar mig! Och är det någon som kan få mig att fontäna så är det Mr, holy mother of god! Det känns liksom som jag exploderar och når nya nivåer varenda gång.
Som sagt, nu är Fröken rätt sliten, ni vet sova efter god mat och himmelsk sex, men kan för mitt liv inte sova ännu eftersom jag inte kan vända dygnet hur som haver.
Well dagens måsten är i alla fall avklarade, så som systemet, och jag fick en jätte superfin dag med mannen i mitt liv, lycklig :)  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar