tisdag 14 juni 2016

Fick även

min fantastiska berta-britta på swedenrock, ja gud så kul det var!
Asch, det gick men inte det mest ultimata kan jag lova, anyway känns som att den muppa sig den här gången, och för att vara 100% så får jag väl pissa på en sticka i veckan som kommer.
Känner dock min kropp vid det här laget så är 99.9 % säker att det inte är något förutom den skeva dygnsrytmen jag lagt till samt sömnbristen jag lidit av.

Ja denna natt har varit allt annat än latjo! Nästa år ska jag fan ta ledigt i några dagar för att kunna återhämta mig och byta tillbaks till min normala dygnsrytm. Hittills har jag varit vaken i drygt 18 h är rätt mosig i huvudet och är relativt yr. Skulle vila men hann tyvärr inte mer än att slänga i mig min mat och strax är det dags att öppna stationen. Närmare bestämt om ca 10 minuter.
Yey!

Snackade även med morsan igår och hon ville att jag skulle komma ut till tuna på onsdag, men det funkar inte riktigt med mina planer, så får ta det efter midsommar.
Ja ja, nu ska jag hinna och styra upp mig, byta kläder och gå på muggen innan jag ska öppna. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar