tisdag 7 juni 2016

Då har man

återhämtat sig från helgens migränattack deluxxxxx, söndagen var jag ledig och passade på att åka på en jobbgrej på grönan. Fick mitt kort, höll mig spiknykter också för den delen, tog det extremt lugnt. Mina kollegor tyckte jag var dämpad, och inte så konstigt, drack mängder av vatten och höll mig bara lugn. Ville inte få en repris på migränen, dessutom så kände jag mig inte 100 % snarare tvärtom.

Gröna Lund hade varit så mycket roligare om jag hade varit där en annan dag, för jag klarar fan inte av ungar i mängder, och så mycket skrik på samma plats var för mycket för mig! Dessutom blir jag så trött på att snacka jobb, jag är på Gröna Lund kan vi bara skippa att snacka om arbetet för en gångs skull!!! Nähä, där var lusten för allt den dagen förstörd.

Det bästa var dock att ställa upp för två kollegor som inte hade någon att åka karusell med, så det vart ett åk med Insaine och nya gungan som flyger upp 200 meter i luften. Ja och sedan snacka och skoja med Anders.
Phoebe var också en skitskön brud, som dessutom var 45-barnfri och som sade på grönan att vi slipper åtminstone åka hem med skitungarna och vi slipper allt skrik! Tänk va bra vi har det!
I liked her! Vi satt och diskutera om valet att faktiskt välja bort barn, och det kändes så jävla skönt att faktiskt kunna tala med någon utomstående, som förstår och inte är respektlös som andra, som också tycker att det finns mer till livet än just barn, vi är fan ett utdöende släkte!

Gröna Lund besöket varade inte för jävla länge, för det vart skitkallt och jag var urleds på alla barn och dessa familjer, vi drog rätt snabbt och jag rasade i soffan när jag kom hem, jag var helt energilös. Vilken dag! Aldrig mer Grönan på en söndag då alla barnfamiljer från Sthlm samlas på just en nöjespark! Never!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar