lördag 18 juni 2016

Va lite sömn kan göra!

Humörhöjare deluxxx!
Är utvilad och pigg, dock omotiverad för att dra och jobba, men fuck it, någon måste betala hyran :)
Är dock inte allt för bitter, för det regnar ute! Yey! Perfekt sommarväder! Man är så glad så det liksom sprudlar i kroppen!
Jag har tittat på dessa människor som har rört sig ute och kommer med tågen, dystra och deppiga miner, lite kul är det!

Anyway, till något helt annat, jag köpte en Swiss Skin Roller för ett tag sedan och jag brukar liksom inte vara den som gör reklam för några produkter eller så, men fuck me vilken uppfinning!
DEN  FUNGERAR! Helt magisk, jag har ju vart så jävla nojig över mina jävla linjer i ansiktet, hatar att bli äldre, men ta med fan, den här jäveln gör underverk! I LOVE IT!
Visst att jag säkerligen kommer spruta in botox eller något annat när tiden är inne, men just nu så behöver jag fan inget sådant för den här makapären är ju helt fantastiskt bra, linjerna liksom slätas ut av sig själv. Visst, det är inte helt smärtfritt, men det skiter jag blunt i!

Anyway, har haft en riktigt orkelös dag där jag inte ens orkade laga mat, men men, ska försöka göra ett försök i morgon, måste ha matlåda med mig. Idag vart det fiskbullar, det kallas akutmatlösning. Aja, har dock massa bär med mig så ska smarra upp dom snart.
Nä nu blir det något annat än pussel, har lagt ca 15 stycken så far, men jag orkar inte mer. Totalt oinspirerad dag! Fast humöret är på topp! Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar