måndag 13 juni 2016

Då var man hemma igen

gick som sagt på semester i tisdags morse, det vart fan inte många timmar sömn, noll! Men det spelade igen roll, jag packade om väskan med Elfvings inrådan, sedan satt vi och tog en macka med lite kaffe innan världens bästa man ringde och sade att han var på G.
Vi gick ut i värmen med alla väskor och stod och väntade när Mr dyker upp med husbilen, som en riddare i vit vagn :) Vi slängde in sakerna drog mot Bromma Bolocks för att proviantera. Jag är osäker på vilken tid vi var på vägen men efter 13 i alla fall. Vi var taggade deluxxxx!
SWEDENROCK here we come!

Jag tror jag krokna vid tre och gick och vilade vid sängen, dock utan sömn, men det gjorde inte så mycket för jag var glad en då :)
Vi hade även ett pitstop där vi åt, sedan var det bara raka vägen ner! Vi kom till området runt 21, och till våran besvikelse hade vi ingen el, så nästa år blir det att ta med el. Vi fick däremot världens bästa grannar! Det vart inte många öl för än vi gick och däcka, sedan var det fan ös i dagarna! Jag kan liksom inte få ner allt för då kommer det bli en låååååång historia!!!

Anyway, höjdpunkterna var nog en då att världens finaste man tog oss ner till Swedenrock och all kvalitetstid med MR och Elfving. Är imponerad samt överraskad att vi fungerade så jääääävla bra tillsammans, tacka fan för tak över huvudet. Hailstorm inklusive signeringen, musiken, samt alla jävla sköna människor. VÅRA UNDERBARA GRANNAR! Att få snacka med Ellinor och faktiskt reda ut ett och annat, visserligen kanske lite sent men bättre sent än aldrig! Det var väldigt givande, för jag har alltid gillat den bruttan, som sagt det var fan en och annan pusselbit som trilla ner. Ja, hela festivalen faktiskt, en fantastisk fenomenal vecka, minnen för livet, är sååååå tacksam för så mycket och vi kör ta med fan en repris nästa år! Det var bland det roligaste jag någonsin gjort!

Höjdpunkten hem var Mr och hans fantastiska initiativ för att stanna vid Gränna! Fick massor med polkagrisar!!!!! Ja jag vet borde skriva mer detaljerat men är faktiskt fortfarande helt slut, så ska ficka min tvätt och försöka vila lite till. En helt superbäst vecka!!!! Swederock 2017!!!! AMEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar