fredag 17 juni 2016

Ni vet när man

har EN ledig dag på hela veckan och får spendera den med den människan man älskar mest i hela universum, den känslan är oslagbar!
Jag sov bättre i onsdagsmorse än i går morse, men det gör inte så mycket då jag låg bredvid universums hetaste man, jag ligger många gånger och bara memoriserar varenda liten detalj, från en skrattgrop till hans leverfläckar och bara beundrar honom. Ja jag vet, det låter löjligt men det skiter jag i, jag älskar att bara ligga bredvid honom, nära, känna hans beröring till hans doft är liksom bara hemma, och när man blir själsligt varm, och är den mest lyckligaste i hela jävla universum, ja då vet man att det är ta med fan bra!

Mr lagade himmelsk mat i onsdags, köttbit samt potatisgratäng,  sedan hade jag köpt jordgubbar som vi slukade i oss. Fick mysa med Eriks pappas hund också, lilla Flisan, oh lycka! Hon vågade t o m komma och hälsa på mig, och lät mig kela en hel del! Happy!!!!!!
Sedan är Eriks farsa helt jävla fantastiskt underbar, så det var roligt och bara sitta och lyssna när Erik och hans farsa snackade. Kanonfin dag! Senare såg vi på serier och bara tog det lugnt, precis vad jag behövde.

Det vart en del fysiska aktiviteter också, hans grannar lär hata mig som pesten! *flin*
Anyway, Torsdagen kom som ett brev på posten, varför går tiden så fort när man är ledig???? WHY!
Ja i alla fall, fick pannkakor till Frukost, asså ni hajar inte!
Dessa pannkakor är helt jävla magiska! Yes, som jag har sagt tidigare, det var liksom farsans grej och ingen har kunnat matcha det, förutom Mr!! Jag blir som ett barn på julafton varenda gång han steker dessa kulinariska munknullande gosaker :) Det är liksom på den nivån att jag kan drömma om dessa pannkakor, dom är himmelskt goda, oh! Jag hade faktiskt hellre stannat och umgåtts mer med Mr, tyvärr kallade plikten och jag var inte alls road, inte det minsta!  Det gjorde själsligt ont att behöva ta sig till jobbet idag *suck*
Hade hellre gått och lagt mig tidigt med Mr, men men.

Natten har vart allt annat än bra, jag vette fan va dom har gjort på stationen igen men det låg byggdamm samt målarfärgsrester överallt, och det var inte det lättaste att försöka ta bort.
Snart får jag gå hem och jag hoppas innerligt på sömn, men vi får se.
Aja nu ska jag styra upp det sista med öppning och skit, over and out.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar