torsdag 30 juni 2016

Igår

så pysslade jag med lite tavlor hemma, de gamla som jag fortfarande inte riktigt blir klar med, fick vänta, tog och började med en ny.
Sedan när inspirationen kommer som ett brev på posten och man befinner sig på fel plats och det är garanterat fel tillfälle! *suck* den känslan!

Igår vart det även rövsent, kom inte riktigt i säng för en tolvsnåret, men det var det värt! Fick besök av bestie som dessutom leverera en cykel till mig, och han hade även med sig en kopp! Va!
Har jag bara världens bästa människor runtomkring mig, vart så rörd så jag visste inte riktigt vars jag skulle ta vägen, somnade med monstertårar!

Inte nog med Mr, som är helt fantastisk, det går liksom inte beskriva i ord hur underbar han är, det finns inte ord som lever upp till hur underbart bäst han är!
Sedan Elfving som ställer upp i vått och torrt och som jag bara älskar och slutligen hjärtat, asså va! Dessa människor förvånar mig ständigt för det finns ingen botten på deras kärlek, deras kindness, omtänksamhet, vänskap osv.
Jag är så in i helvetes tacksam att jag har dessa i mitt liv! I love em! Vars vore jag utan er!???



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar