söndag 19 juni 2016

Lycklig som ett litet barn på julafton!

Det regnar!!! Yey! Det är så fantastiskt mysigt när det smattrar mot rutan, samt att det inte är svinkallt ute, utan det är fortfarande varmt, men regnigt! I love it!
Har gått runt och myst hela dagen, ni vet när man bara blir så där varm i kroppen och bara är ids med allt! :)

Snackade även med Mr idag och jag lider med honom med tanke på att hans bostadsrättsförening är från stenåldern! jeesuuuuss säger jag bara!

Anyway, det som fick mig att fundera en jävla massa var vi kom in på tisdagen och dropkick murphys och sista delen av vårat samtal. Ja, jag hajade till, speciellt på en sak han sade i samtalet, egenvinnings skull, eller baktanke, det fick faktiskt hjärnkontoret att arbeta. Det rasslade till i 190.

Jag måste nog säga att jag har nog aldrig känt mig så trygg i mig själv, trygg i ett förhållande, lycklig som idag, visst jag har fortfarande issues sedan way way back, (dom går vi inte in på idag) men ni vet när man utgår från den mest självklaraste, och mest själsliga punkten, villkorslös kärlek, pure and honest love, och vill bara det absolut bästa för den du älskar mest, det är fan i mig den bästa känslan ever!
Oslagbart!
Anyway..... moving on....

Jag har befunnit mig i ett antal situationer/förhållanden jag blivit manipulerad, och när ens partner alltid har en baktanke med allt, eller planerar precis allt som ska involvera oss två, inte för att tanken är fel, men vederbörande gör det av rena egoistiska skäl, eller som sagt för sin egenvinning, samt försöker skärma av en från sina vänner, isolera en osv. det är så in i helvetes fel!

Det kommer jag aldrig göra! Jag kommer ta med fan aldrig utsätta Mr för sådant skit!
Jag är till och börja med allt för gammal för spel och manipulativt skit, jag säger hellre rakt på sak som det är. Mitt mål är att göra allt för, i mitt fall, Mr som jag älskar mest.
Att verkligen göra honom glad, lycklig på alla sätt, och ibland så involverar det inte mig själv, and im so fine with it, sedan så innefattar det inte att kväva stackaren. Never!

Och skulle jag vilja ha dig för mig själv, av rent egoistiska skäl så säger jag det åt dig :) Just so u know!

Nä men helt ärligt så måste jag säga att alla dessa saker som poppa upp i skallen, och inte bara det man själv blivit utsatt för, och vad man gjorde i sin ungdom, utan även vänners förhållanden osv, så måste jag en då säga att jag hajar inte grejen att köra sådana spel, eller säga en sak men mena en annan, eller göra en sak men göra något helt annat, det är inte konstigt att det uppstår konflikter, människor är fan inte mind readers!
Sedan om man har problem med något, lägg fram det istället, än att komma senare till vederbörande och gnälla, let it go or deal with it!

Fan jag lär mig hela tiden av Mr, har ju universums bästa man att utgå ifrån :)
Jag är så tacksam över att han finns i just mitt liv, för han är värd allt och lite till!
Jag vill bara göra honom lycklig, och lyckas jag förgylla hans tillvaro ens 5 % så är jag världens lyckligaste brud, i just want him 2 be happy thats all.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar