tisdag 26 mars 2019

99%

På provet! En liten jävla fråga fel!!! Och det var enbart ett jävla tryckningsfel på pekskärmen! Annars hade det varit 100% En jävla fråga! Så sur jag blir! Utöver det så var min helg jävulusiskt givande, hjälpte ett antal kollegor med en massa saker och kände att jag verkligen gjorde en hel del för säkerheten i lördagsnatt, superbra skyddsombudstid, jag tror jag satt ner i 5 minuter på passet. Så fantastiskt roligt och givande!

Förutom att hjälpt bästa Björne med biljetter och what nots så har dagen varit helt fantastiskt.
Idag har jag och bestie Elfving haft hela dagen för oss två, vilket var helt fantastiskt att bara snacka, käka och vara.Vi var och handlade på Ica och sedan bänka vi oss vid mig, snack, mat bara massa kvalitets mys, asså fan vad jag är nöjd med dagen, och då skall ni veta att jag har tagit ett snabbt ryck med dammsugaren då jag klippte Elfving. DEN NI! Total avkoppling jag behövde det, bara vi två. Precis som hjärtat sist, bara vi två, ibland behöver dom/jag det.

Sjuktbra och fin dag massa kärlek, känner mig ännu en dag mer stark och mer i balans än på länge, ja och sedan fick vi ett blixt visit av bästa Frida och Fronken, där måste jag verkligen boka in en dag med någon av vederbörande eller båda två, för det var för tok länge sedan. Asså nu snackar vi way back. Det fungerar inte! Nä, efter nu på lördag skall jag hitta kvalitetstid till dessa guldkorn. To do list Jesse!
Annars skall jag bädda ner mig och hoppas på 16h sömn over and out,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar