fredag 22 mars 2019

Så vart man skallad i Fi**an!

Yes ni läste helt rätt, vi var lite fysiskt aktiva natten mot Torsdagen och jag vet inte hur det hela hände men mannen skalla mig rakt i Fit*an, asså ni vet när man åker cykel och slår sig mellan benen, ja det sved till lite så. Men det är ju visserligen igen som stoppa oss till slut.

Jag hade en helt magisk ledig Onsdag, det började med en smärtsam stötvågsbehandling, det gjorde så ont så jag grina. Försökte hålla mig så lugn som möjligt utan att skrika, men det vart en jävla massa svordomar. Efter det vart det att styra kosan mot Aba för att hämta paket, fick min kattborste som jag kallar den, men den skall vara skonsam som fan för håret, vilket är i och för sig sant 100% Så jag måste nog be Elfving om ursäkt över att jag mobbat den, för den fungerar.

Sedan kom mannen och plockade upp mig, jag hade ju beställt massa vin från apoteket rödanäsan så vi drog och hämta dessa, och det roliga var att snubben i kassan lyste upp som ett solsken och bara sade : Jaaaa! Hårdrocks vinet! Fan va coolt! Så nu har vi fyllt på våran vinkyl 😍 Efter det drog vi och handlade sedan hamnade vi hemma. Jag fick i mig en kopp kaffe medan jag styrde upp mig, för hjärtat tog och kindnappade mig på middag. Fisk-date, vi var på China! i Skanstull och åt, gösen där är helt jävla magisk. Mannen fick snällt äta på ett annat ställe medan vi satt och mumsa fisk. Efter det drog vi en snabbis till A för att dämpa matkoman. Vi hade visserligen skittrevligt på A och den 22/4 har vi dessutom en Sauna-Date med Marko, jag hoppas innerligt att det går igenom. Jag vill basta!

Efter mycket om och men åkte vi hem, och efter skallandet samt sexytime så ställde jag mig och lagade mat medan mannen vek all tvätt. Sedan käkade vi mat och kollade ett avsnitt på Westwing.
Mannen somnade visserligen mitt i allt och vi gick och lade oss, men jag kunde för mitt liv inte sova.
Förstod fan ingenting, men sedan kom jag ju på att det hade varit fullmåne, så inte speciellt konstigt. Anyway, jag satt och kollade nyhetsmorgon samt Texas kick and flip, så det gick inge nöd på mig, runt 10 så kröp jag ner och sov som en stock.
Igår var en sådan dag jag hellre hade legat i sängen, för det regna, pissade ner när jag gick iväg till jobbet. Sjukt störande. Men, men det löste sig i alla fall, och väl på jobbet drog jag igenom stationen.
Var dock virrpanna så jag glömde göra inventeringen på ena sidan så jag fick gå tillbaka. Så motion har jag fått, 2 ½ mil idag. Joy! Jag har fått jobbat arslet av mig, inte ett dugg road.

Borde sätta mig och plugga säkerhet för jag skall på utbildning på söndag men jag orkar inte ens tänka just nu. Jag får göra det i helgen helt enkelt på jobbet. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar