måndag 11 mars 2019

Igår vaknade jag upp

och styrde min kosa till Elfving. Till och börja med så var det helt magiskt att gå upp utan att behöva städa ett piss, mannen hade tagit hand om allt! Va! 😁 Happy Lucky girl!!! 😍 Och jag hade lite framförhållning på morgonen när jag klev av, jag styrde upp matlådor osv så allt var fixat för dagen. Så efter en frukost så styrde jag upp mig mot Aba, vi gick på ica och handlade. Vart jävligt chockad då dom har byggt ut lilla piss ica, till en större bra Ica! Utökat sortiment och bara helt fantastiskt bra! Sjukt nice! Sedan gick vi upp till Elfving och började laga mat, vi gjorde eller snarare Elfving gjorde sin pizza. Den var helt otroligt god! Så fantastiskt gott, så där kan vi garanterat säga att man vart munknullad deluxxx! Mina smaklökar jublade! 😋😊 Efter maten så kom årets matkoma! Vi tog en vilopaus på typ 30 minuter asså jag kunde knappt andas!

Resten av kvällen så satt vi och snackade en massa, bara kvalitetstid deluxxxxx. Det var jävligt välbehövligt, för jag kommer inte ens ihåg sist vi sågs, ja kan det ha varit när Elfving fyllde år! Snacka om att tiden springer om en!  Det enda negativa var att jag kände av huvudvärken när jag vaknade, för jag slappnade av för första gången på några veckor och den slog ju till när jag väl kom hem! Mannen kom också över runt småtimmarna, fixade lite med Elfvings tv och efter ett tag så åkte vi slutligen hem. Jag somnade i ett nafs vid 9 var jag uppe och tog migräntabletter sedan däckade jag igen. Första gången jag vaknade var runt 17 och trodde seriöst huvudet skulle lossna, ändrade klockan till 19 och somnade om. När jag väl klev upp vart det massor med tabletter igen, för jag vägrade stanna hemma. Nu känns väl huvudet så där, det är inte bra, men under kontroll. Så fort man är ledig och slappnar av då jävlar kommer skiten som ett brev på posten, skit störande.
Aja, det skall gå det har jag bestämt.

Men vilken skönt kväll! Vad jag behövde att bara vara, snacka samt umgås. 😍
Även om huvudet känns som bomull just nu så ser jag fram emot en ny vecka, jag har visserligen skitmycket att göra som bara väntar på mig just nu, men det kommer bli bra det här. Jag känner mig mer i balans än jag gjort på länge rent känslomässigt och relationsmässigt till vänner. Jag känner faktiskt innerlig glädje och ett lugn som jag inte känt på länge. Garanterat på rätt väg helt enkelt. Nä nu skall jag ta tag i natten over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar