onsdag 6 mars 2019

Igår

Så skulle jag träffa mamma och äta, men det vart inställt.
Så jag gick en då upp vid 15 och började vika tvätt och vika om alla mina kläder. Det tog sin tid men fuck va nice det är när man ser allt i lådorna!
Sedan hörde hjärtat av sig och tyckte vi skulle äta, vilket jag också tyckte va en bra idé så drog in till staden. Fan så kallt det var!
Men middag på Smoke House vart det, och jag säger bara att det är magiskt gott! Satan i min lilla låda vad gott det är! Vi drog en snabbis till A för att ta en liten jävel, och det smälte den paltkoman man hade, sedan vart det en tidigkväll hem. Men inget mig emot, var rätt sleten och inte speciellt sugen på mer alkohol det räckte med en jävel.
Kom  hem och satte mig och spela, sedan så kom puddin hem och vi kollade på west wing tills vi insåg att klockan va mycket. Det vart lite fysaktiviteter sedan sömn. Om vi sov! Jag lyckades sova 13h utan några avbrott! Så skönt! Den träningsvärken jag haft i kroppen var fan nästan bortblåst efter sömnen! Känslan liksom!
Sedan tog jag sällis med mannen, han hoppade av visserligen tidigare än mig, men en då. Kärlek!
Jag kom till jobbet och fick mig en chock dom har fyllt på material!!! WHAAAAAT!!! Man blir helt chockad!!!!!
Så nu jävlar ska det rivas av!!!! Whoooooooo!
Bara 4 arbetspass tills det blir lite mys på söndag! Jag längtar!!!!
Har med mig musik idag, så idag kommer stationen dåna! Let´s do this!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar