tisdag 19 mars 2019

Helgen gick i ett nafs

blink, så var den över!
Torsdagen gick jag av och sov några enstaka timmar, sedan var det bara att styra upp sig och dra iväg på årsmöte för facket. Det var sjuktkul att träffa Anders och Benny. Jag var dock sjukt trött så jag satt mest och gäspade. Det tog sin tid och 18.40 styrde jag kosan mot Bierhouse där Anna och Mannen satt. Naturligtvis jobbade Mange så kramade hårt i dessa två, och pussade på mannen. Vi satt och tog en AW, asså VA! Det har ju inte hänt på 100 år! Satt och snackade, kollade på matchen, skrattade ja och åt gjorde jag också! Sjukt god fisk! 
Det var ruskigt trevligt, det behövdes, sedan gled vi ner på A och tog en liten jäkel innan vi skulle hem. Väl hemma vart det lite fysiska aktiviteter innan vi däcka tidigt. 
För fredagen kom bankande och vi skulle befinna oss vid lilla Essingen klockan 10.30 vi var t o m i tid! Whooooo! Bästa Sofie klippte både mig och mannen samt färga polskamotorvägen, hon är för bäst!
För övrigt kom hennes respektive och tjata med oss allihop och det var länge sedan jag skratta så mycket till jag grät! Jag hade för fan ont i hela stenansiktet! 😂 Det var en ruskigt bra start på fredagen, och mannen ser så jävla het ut i håret så det är snuskigt! Hon kan hon! 
Efter klippningen va vi förbi 4 sound och sedan åkte vi hem, jag däckade jag behövde verkligen sova! Var helt slut. Puddin väckte mig på kvällen och då skulle Lee komma över, jag fick en seg start och magen var fan i kaos! Men sagt och gjort så kom Lee och jag började sminka mig. Efter 17 toabesök och lite mat drog vi in till A där magproblemen fortsatte, asså jag tror jag satt på muggen ett flertal gånger då jag fick en aning panik. Men det löste sig tillslut. 
Vid stängning drog vi hem, lagade lite mat, och snackade skit, Lee sov över då det skulle komma massa flyttstädare klo. 08.00 på morgonen, okristligt tidigt! 
Lördagen satt jag helt enkelt och hade skittråkigt hemma, jag missförstod mannen brutalt, så jag tjurade mest hela kvällen. Gick och lade mig skittidigt då jag visste att det vankades jobb på söndagskväll. Lyckan när chefen skickade extrapersonal till mig, för gissa om det behövdes, men lyckan varade säkerligen 30 minuter då extran skickades vidare till en annan station. Jag vart skitarg men det gick över med ett samtal från chefen som bad om ursäkt. 
Måndagen sov jag jätte superdåligt men fan den som gav sig för jag rev igenom natten galant. Nu sitter jag mest och längtar till 06.00 då jag får åka hem och vila, för idag är jag trött. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar