måndag 4 mars 2019

Min kropp

Vill inte riktigt som jag just nu, vaknade första gången vid 12-13 tiden, uberpissnödig sedan tog det ett bra tag innan jag somnade om. Mannen väckte mig 16 någonting då han skulle till jobbet och då gick det inte mer, låg bara och drömde om kaffe, hur gott det skulle smaka osv. Kan jag bara få sova 8-9 h utan ett jävla avbrott!??? Tydligen är det för mycket begärt.
Det ligger visserligen en hel del stress bakom allt, det är sjuktmycket på jobbet och just nu känns det som det håller på att rinna över.
I morgon är tanten ledig och då skall jag klämma in morsan någonstans. Mer än så blir det inte, tänker fan inte engagera mig ett piss i städning eller något sådant. Utan vila, ta det lugnt. Möjligt laga mat men det är en nödvändighet. Måste ha mat.
Oh jag längtar till när man är pigg, utvilad och inte utarbetad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar