söndag 10 mars 2019

Så bockar

vi av ännu en skitvecka, den lider sakta mot sitt slut.
Så fantastiskt skönt! Är ledig i morgon och ser fram emot en skön-ledig-dag! Whoooooo!
Jag ser faktiskt fram emot nästa vecka för då är det en del saker som händer, som årsmötet med facket, får träffa Benny, Anders och andra kollegor jag faktiskt saknar som fan!

Sedan skall vi klippa oss, framförallt mannen! Han skall få klippa sig, asså jag älskar ju hans långa hår, men han behöver klippa det jämnt. Det är en aning varning för business in the front and party in the back. Fast han har ju mössa på sig så det syns knapt. Dock så kommer det bli skitbra, jämna till allt och sedan låta det växa. Och bara den saken att få vara ledig! LEDIG! Fantastiskt! Längtar!

I morgon är det kvalitetstid med Elfving, vi har inte setts sedan dacke red förbi, och som sagt bara sitta och snacka och bara vara, ja det ser jag verkligen fram emot. Lite mat och lite bestiemys.

Annars så måste jag säga att jag var så glad i morse när jag vaknade (även om jag har Berta-Britta) mannen hade dammsugit och gjort superfint i lägenheten! Jag bara gick runt på moln. Fixade lite kaffe och frukost efter att jag orkat släpa mig in i duschen, och för förta gången på läääänge så tittade jag igenom nyheterna utan att springa med dammsugaren i högsta hugg. Så skönt att inte behöva springa runt och hålla på att städa. Bara avslappnad morgon. Min man kan han! 😍 Att jag dessutom sov igenom allt var helt fantastiskt! Är så tacksam och det är sååå fint 💖

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar