söndag 24 mars 2019

I morse

så fick jag inte sova, IGEN! No fucking sleep for me!
Mina grannar bestämde sig för att det var dags att renovera eller ja, använda borr/hammar fan hela dagen 😔 Så kom i säng runt 14.30 vet faktiskt inte vad klockan var när jag somnade, men jag var helt slut. Mådde fysiskt illa.
Klockan ringde så gjorde mannen också på telefon och väckte mig, trodde seriöst jag skulle gå sönder. Kom upp och styrde upp mig själv, det som är negativt med 3-4 h sömn är att magen är det första som ryker när det gäller mig. Så jag sket för ett regemente innan jag vågade bege mig mot arbetet.
Idag har jag varit skyddsombud, och jag har både träffat kollegor, men främst av allt har jag varit riktigt produktiv. Gjort massor med saker, åkte kors och tvärs, fotograferat, dokumenterat och felanmält. Skrivit ett antal mail till nattisarna, chefer bla bla bla, men jag hade helt fantastiskt roligt!!!!
Oh vilket fantastiskt bra arbetspass! Jag hann göra en övning för fortutbildningen i morgon men det får räcka, mina hjärnceller orkar inte mer. Nu skall jag försöka runda av allt och faktiskt ta mig mot SÄNGEN och FÅ DÄCKA!
Nya friska tag!
Whooooop Whooop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar