lördag 23 mars 2019

Idag

har jag varit effektiv på jobbet, pluggat lite säkerhet gått igenom massa Afsar för kollegor som hamnat i skiten, snackat med ett annat skyddsombud. Ja, jag har fått en hel lista över saker jag skall göra i morgon när jag flänger runt på rödalinjen.
Idag är jag dock trött, för jag kunde för mitt liv inte sova i morse, dels för att Dina grannens hund löper, och stackaren ekar i hela kåken så man får inte sova. Även om jag har sleepbudsen så hör jag hunden en då, det är liksom skitskumt ljud som filtreras in i örat. Asså fatta mig rätt jag lider ju med hunden, hon har ju det inte lätt.
Fick en riktigt rejält sen start också så kom på fitthåret. Urk, jag borde verkligen sätta igång och plugga, ja nä sagt och gjort, jag måste plugga. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar