fredag 28 juni 2019

Dagens öppna brev till alla människor som välsignat mig med erfarenheter in my life journey!

Hej!
bland har livet sina vändningar, motgångar och välgångar, livet snurrar oftast bara på i en snabb takt. Det finns en tid för allt, och en mening med allt, universum jobbar konstant på din plan. 
Jag har tänkt en hel del på dig den senaste tiden. Jag är så oerhört tacksam för att du var en del i mitt liv och vad jag lärde mig av situationen framför allt om mig själv. Jag är tacksam för allt vi gått igenom, för hade det inte varit för alla erfarenheter jag upplevt, levt igenom, hade jag nog aldrig suttit här idag. Jag är helt övertygad om att människor kommer in i ens liv av en anledning, en lärdom eller vad det nu kan vara, det finns alltid just en anledning till allt, även om det är svårt att förklara, och jag vill tacka dig för precis allt.
Jag hoppas du mår bra jag hoppas du funnit din väg i livet, ro, kärlek och lycka, för  alla förtjänar den! Tack ännu en gång för att du fanns på vägen av min livsresa och all lycka och kärlek till dig. Må väl!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar