tisdag 25 juni 2019

Mycket har flugit runt i skallen idag.

Mycket om människor i min närvaro, människor som av olika anledningar inte finns i ens liv längre osv.
Men jag tror man kommer till en punkt då det får vara nog, man inte längre vill bli utnyttjad och vara någon slit och släng vara. Jag var skitarg, besviken och allt annat tills jag bara inte tog åt mig mera och bara släppte taget. Vilken skillnad!
Jag bävade lite för någon månad sedan över att träffa en fd. kompis men inte idag. Inte ett dugg faktiskt. Jag vet innerst inne att jag har gjort rätt för mig och där av går jag vidare. Det känns så befriande!

Andra saker jag släppt det är möhippedagen, jag orkar inte vara arg längre.
Jag eller vi, kan inte påverka några andra människor som sitter på defensiven, som inte är villiga eller inte kan lyssna samt samarbeta, för att ge våran älskade vän en dag av glädje och kärlek.
Tack och lov att Sara gått in med Phines idéer och mer eller mindre presenterat allt men som sina egna idéer och än så länge ser det ut att fungera. Något mer negativt om den här dagen, då går jag in och pratar med våran vän.
Jag tänker inte få fler gråa hår, eller hjärnblödning av det, det handlar inte ens om oss, det handlar att ge våran vän den bästa dagen, med massor av kärlek, minnen och känna sig älskad där hon rås om och är i Fokus. Förstår inte resten det, tycker jag bara synd om dom.
Det är så hennes dag och det är vad jag kommer koncentrera mig på, Kärlek, inget annat.

Dramafree Zone people, DRAMA-FREE ZONE!

Nä det är fan det mottot jag håller 100% på och ärlighet. Jag orkar inte med halvsanningar eller osanningar. Det är fan i mig 100% ärlighet, komma från "a pure mind and heart" eller så får det fan vara bra så.
Jag är leds på allt annat.

Nu skall jag strax packa mig hemåt och idag skall jag umgås med hjärtan, ni vet som man bara mår 100% bra av och får skratta.
Så ha en fantastiskt bra tisdag, för det är vad jag koncentrerar mig på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar