torsdag 27 juni 2019

Tisdagen

drog jag iväg till Bromma Bolocks och gick på synoptik, min syn har blivit bättre på vänster öga så det är ju helt fantastiskt! Anyway, efter det tog jag och styrde kosan mot Alvik och mötte upp Lee, vi tog oss till Odenplan och till Low and Slow. Vi var först på plats så vi fick vårat bord rätt snabbt och sedan tog vi oss friheten att ta en fördrink innan hjärtat och Nichel rasslade in. Vi hade den skönaste servitrisen ever, så sjukt trevlig och framför allt med en jävla massa humor! Hon bar också så snygga stora glasögon! Anyway, vi satt och snackade och sedan rassla hjärtat in, det var sjuktkul att se honom, jag har ju varit lite off de senaste veckorna så det var verkligen kärt att se honom igen. Jag fick kaffe ifrån honom, han är ju bara bäst, bestie knows me 💝 och sedan snackade vi om Afrika. Asså det är ju så coolt att han varit där, samt att han vart inbjuden till att åka igen! That is so fucking cool! Asså man kan ju bara bli så glad för honom, och bara känna hur stolt man är över att ha en så fantastiskt bra människa i sitt liv!
Vi snackade även om USA och  allt mellan himmel och jord, sedan rasslade Nichel in. Har inte träffat honom på länge, fast hans arbete förklarade saken. Vi åt absolut himmelsk mat, vill man uppleva amerikans bbq så gå för fan på low and slow! Just do it!
Okej att man rullar därifrån eftersom jag aldrig vet när jag skall sluta äta i tid! Men det är så munknullande jävla uber-fantastiskt bra! Gå dit! Upplev den fenomenala maten och servicen! Go, go go!
Anyway, efter en sjukt sjuuuuuuuuuukt god middag gick vi iväg till A och tog några drinkar. Jag älskar som sagt hjärtat, men när han och Nichel sätter igång och pratar, asså jag kan bara sitta och lyssna i timmar, det är liksom två av de mest intellektuella/smarta/begåvade människorna jag känner och att bara lyssna på dessa två män tala och diskutera är liksom en fucking mind blowing experience! Jag kan verkligen inte förklara det bättre. Man blir enlightened! Dessa två män med sina vänster/vridna hjärnhalvor, det är absolut inte negativt på något sätt, men jag älskar verkligen lyssna på dessa två.
Dock vart tyvärr det rätt kortvarigt då alla Grönan människor rasslade in och musiken höjdes till jag inte ens hörde mina egna tankar.
Nä så illa var det inte, men jag och Lee tog oss hem helt enkelt men väl på tunnelbanan kändes det supertråkigt att behöva lämna varandra så vi drog hem till mig till ballefjonkan och snackade i timmar, ja 4-5 h bara sprang iväg!!! Tiden går så snabbt när man han roligt!
Lee gick hem rätt sent och jag koncentrera mig på att umgås med min man, vilket var helt fantastiskt.

Vi hade lite fysiska aktiviteter och jag kan bara säga OH MY MOTHERFUCKING GOD! Denna människa kan ju liksom min kropp va, och det där med multiple orgasms!!! Here Here!!!! Oh fy fan va det behövdes! Vi har ju varit lite dåliga på det, ni vet man kollar på netflix och sedan är man så trött så man vill bara sova. Vad hände med sex seeeeeeedan netflix, eller sedan massa andra saker!
Ja, ja vi har liksom inte hunnit med varandra, eller orkat. Dåligt egentligen! Nä bättring på fler ligga och spendera tid med varandra dagar! Punkt!

Anyway, tisdagen var en sådan där dag jag bara ville rama upp och hänga upp på väggen, så tacksam för så fantastiskt dag med underbara människor. Gårdagen var fantastisk!!! Jag fick sova 14 h!!!!
Sedan så har mitt nattpass gått uberbra. Cafésnubben kirra sin uppkörning!!! Bra jäkla dag helt enkelt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar