fredag 14 juni 2019

Måndag!

Läääängtar till måndag!!! Då är jag ledig!!!
Vi skall se om våra grannar kommer över och snackar hundar då, tanken är att vi skall ta hand om två nuttisar (minihundar) och om det fungerar kommer jag bli gladast i staden, det gäller två dagar i veckan, men kan inte komma på några som helst problem faktiskt. Vara dagmatte är taget!
Har ju en sjuk hundlängtan så det skriker om det! Fan jag måste verkligen styra upp rått hålet vi lever i!
Anyway, samt att faktiskt vara ledig! HÖRDE JAG LEDIGT!!!!!
Funderar på om det finns en riktigt sen bio vi kanske skulle kunna gå på för jag vill se byst med film, Elton, X-men, Husdjurens hemliga liv 2, kanske MIB. Det vore något, att bara slippa tänka på jobbet. Behöver verkligen något kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar