tisdag 25 juni 2019

Och så på tal om annat

När en av ens besties har träffat kärleken! Den känslan, det är så roligt, glädjande och fånigt att se och höra henne så lycklig. Så för alla PK människor menar jag med fånigt, att man blir så där löjligt, fånigt förälskad. Men det är helt jävla uberfantastiskt 😍😍😍

Jag vet att det här säkert låter helt galet, men jag tror innerst inne, att när bestie släppte, let go, så styrde universum henne och Mike varandra mot samma riktning, jag kan inte förklara det på bättre sätt.
Jag tror att allt hon sände ut  i tankar och känslor kom så fort hon "let it go" och Mike förtjänar verkligen all jävla lycka i detta stora universum. Det är på tiden att dessa två helt underbart goa, genuina människor får all lycka och kärlek! Det är liksom universums lag!
Perfect match!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar