fredag 14 juni 2019

I onsdags

var vi iväg i Tyresö hos Disel-Doris, mannens mormor, asså hon är så fantastiskt cool! Vilken kvinna, jävla riv i! Vi satt och snackade och åt middag, hade skitmysigt! Så jäkla öppensinnad människa och så jäkla skön humor. En mycket, mycket bra början på dagen.
Efter Tyresö drog vi och handlade och sedan ställde jag mig och lagade mat, gjorde rostade grönsaker samt en köttbit samt vegetariska cannelloni. Att bara laga mat och äta hemma- lagad mat är fan helt fantastiskt! Efter en vecka på swedenrock kan jag säga att min mage inte är i balans. Anyway, efter det rasade jag i soffan och vi såg på film. Mycket trevligt.
Sedan vart det fysiska aktiviteter vilket var så jävla välbehövligt, god damn it! Vi måste ligga mer helt enkelt.

Veckan för övrigt har varit hemsk! HEMSTK! Usch, hade jag kunnat hade jag gärna pysslat med annat. Jag är inte alls motiverad att vara här, jag har gått med gråten i halsen hela veckan.
Jag jobbar ju 4 nätter nu och går seriöst på sparlåga. Jag fattar inte hur jag skall orka med helgen. Aja, sömn, sömn och försöka släpa sig hit.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar