söndag 30 juni 2019

Jag är så tacksam

för det liv jag har! Asså jag är så tacksam så jag håller på att spricka! Cause im happy! Jag är så tacksam över att andas att vara vid liv!
Jag har en helt underbar andra hälft som berikar och ger mig så mycket mening/kärlek på alla sätt och vis, samt glädjer mitt liv. Jag får skratta!
Jag är så otroligt tacksam att få vakna upp med honom vid min sida. Jag är så extremt tacksam över att vi har ett helt underbart hem vi bara älskar. Mina älskade vänner som ger så mycket kärlek och glädje. Min lilla familj som jag har kvar som jag älskar något otroligt. Jag är tacksam över att jag har det jobbet jag har för vars annars skulle jag kunna arbeta natt på det sättet jag gör!
Jag är bara så fantastiskt tacksam över livet! Det är helt underbart!
Nu skall jag ta min glädje och åka hem, mysa lite med min man innan jag tänker välkomna en ny underbar dag till mitt liv! Puss på er!😍😍😍

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar