torsdag 20 juni 2019

Igår

så kom jag i säng fett sent, jag stod nämligen och bråkade med ugnen som inte ville laga mat som jag ville. Efter massor med timmar så kom jag äntligen i säng så natten har varit skittung.
Sedan att man blöder som en jävla öppen kran är väl inte mycket att hurra över. Och dessa värk! Asså Värken!
Bävar för i natt då jag redan börjar klo. 21.40 är fan ingen morgon människa, men men jag slutar tidigt.

Midsommar, ja det var ju det i helgen, känns jätte skumt att vara ledig, visserligen var vi lediga förra året och hade ju t o m en fest, men ja jag blir chockad varenda gång jag är ledig en högtid. Jag är så van att vistas på jobbet. Nu är ju tanken att vi skall göra det ena och det andra, men just nu så skulle jag vara glad om jag låg i soffan/sängen över helgen. Det blir nog kul, dock så är det långt borta med tanke på alla piller jag knaprar.
Jag försöker verkligen se ljuset, men är rätt negativ som vanligt.

Det jag verkligen ser fram emot är dock att få hänga med min man 💝 Resten är faktiskt petitesser.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar