torsdag 24 april 2014

*Gäsp*

Ännu en natt lider mot sitt slut. Längtar efter sängen. Vilken vecka det har vart so far! Herre jessus! Det har vart schema varenda dag den här veckan innan jobbet, i förrgår så var det att åka hem en svänga till hålan, jag skulle sova hos ärade mor men så mycket sömn vart det inte kanske max 1h på sin höjd. Det var varmt, det var inte min säng och jag var stressad. Anyway, det var i alla fall ett kärt återseende med hunden ja och mamma. Jag tog mitt pick och pack och drog till frisören, så det vart fixat, inga förändringar så där men det tar sig. Sedan så åkte jag hem och slängde av mig alla prylar, bytte kläder och studsa över till Tessie. Var nämligen bjuden på mat med henne och hennes föräldrar. Jag var dock tidigt och satt och surra med henne medan hon lagade mat samt så satt jag och beundrade hennes skinande hem, ja jiiiisesss va jag själv behöver städa!
Känner att mitt palats är för närvarande ett råttbo, det skall dock bli ändring på den punkten. Ja, i alla fall, hennes mamma och Kjell trilla in vid 19 och då var maten klar så vi satte oss ner och åt en gudomlig, himmelskgod middag och var trevligt vi hade! Jag var dock dödstrött så där vid niosnåret trilla även jag av och återgick hem. Väl hemma orkade jag inte göra ett jävla skit förutom att däcka pissetidigt. Onsdagsmorgonen vakna jag vid elva!!! ELVA!!! Inte direkt ultimat när man ska jobba natt, men det var bara att lyfta på röven och koka sig en panna kaffe. Jag skulle ju även ut till hålan, så jag styrde upp och for. Jag kan säga att jag saknar inte att bo där alls. Bara att åka dit tar 100år! Visserligen saknar jag både morsan och hunden men är dock jävligt glad över att bo där jag bor, helt själv. Mötte mor vid Centrum, sedan knalla vi på mötet, det gick undan. Väl efter så tog jag mig mot familjen P. Köpte med lite tulpaner för Vilma fyllde ju år här om dagen. Kärt återseende, vi fika och umgicks tills det var dags att gå ner till mor, hade en ilande huvudvärk som inte gjorde tillvaron så rolig. Vi satt och snacka lite, jag fick även en himmelsk lax i mig och sedan däcka jag i några timmar, var dödstrött. Drog sedan vidare till jobbet och nu sitter jag som sagt och längtar hem. Idag kommer även min nya säng!!!! Yey! Så planen är faktiskt att sova ut, sedan börja röja ut sovrummet så sängen får plats och framför allt dratta av med dammsugaren! Ja, jag ska försöka hinna städa så mycket som möjligt innan helgen, för på fredagen är det schema igen. Det är fan schema fram tills söndagen. Längtar efter nästa helg, då är jag helt fri ifrån planer och måsten! Fuck yeah!
Nä nu får man väl ta och jobba de sista timmarna innan hemgång. Blessed!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar