tisdag 22 april 2014

När

man har en sådan urkukad dygnrytm som jag som sover om dagarna så uppskattas inte borrande eller andra väldigt störande ljud. Fick 2h idag. Är inte alls road.
Tog mig dock till jobbet, jag hade god lust att ringa och säga, att fan heller! Jag kommer inte idag, men det går ju inte riktigt. Anyway, natten har faktiskt vart givande en då. Känner liksom att jag är rätt jävla duktig på mitt jobb, så det gick strålande. Nu har jag även fått i mig mat och jävlar vilken humörhöjare det är!
Idag ska jag ta mig till den eländiga hålan, oh yes, inte alls road men kunde likförbannat inte ringa dagen innan och boka av tiden jag faktiskt har hos frisören. Dessutom när det är extremt svårt att få tid där, eh inte ett alternativ. Positiva är att jag får träffa mamma och förhoppningsvis hunden, asså jag blir tårögd bara jag tänker på det lilla livet. Onsdagen innan jobbet får jag åka tillbaks till hålan för vi ska deklarera, hade tänkt att sova hos mor i några nätter men jag skippar det, jag måste städa samt fixa med min lya. Well veckan är 6 nättersvecka men det får funka, fattar bara inte hur jag ska hinna med allt som är planerat. Aaaaaw well I-landsproblem i guess. Blessed:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar