tisdag 8 april 2014

Vilken fantastiskt måndag.

Kan inte annat än le, leende i mängder.
Jag bädda ner mig runt tolv idag, och somna och sov gjorde jag som en stock, tills jag vart väckt av Måns. *ler* Han var helt övertygad om att jag jobbade igår och hade ringt ner min lur 140 gånger, nä, men nästan. Anyway, vi snacka lite, och efter det så klev jag upp och koka kaffe och fick i mig frukost igen. :) Sedan ringde Tessie att hon var på g över, vips lite mer kaffe och en Elfving innanför dörren, mycket bra. Fick även hennes nycklar så nu har vi reserver hos varandra:) Satt och surra lite, sedan så skulle hon till jobbet och jag tog sällis till tunnelbanan och sedan åkte jag och handla.

Trilla hem nån timma senare, satte igång och lagade mat, jag behöver fler matlådor garanterat, och det ska jag fixa när jag ska träffa hjärtat på onsdagen:) Anyway, efter maten, som vart suverän, så har jag bara myst i soffan med ett glasvin.
Det är så svårt att förklara men jag är så lycklig så jag håller på att spricker och gå sönder. Jag är tvungen att nypa mig själv lite då och då, för att fatta att jag faktiskt bor här, att jag har haft en sådan tur att få denna lägenhet, att det är min. :) Det är så komplicerat, att ens försöka sätta i ord! Men jag kommer på att det faktiskt är mitt och att jag inte lånar hjärtats lägenhet eller någon annans, men så surrealistiskt, min!!!! Jag bara älskar den:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar