fredag 18 april 2014

Igår var det en riktigt bra dag.

Inte nog med att jag överraska Tessie med valnötsfrallor till frukost så tyckte jag att hon var värd lite påskgodis:) Sedan gled hon över till sig och jag kröp ner hos mig. Jag har tydligen en granne som är hundägare, japp, det fick jag veta på morgonen när hon lämnade stackaren hemma. Dom måste nästan ha en liknande lägenhet, eftersom jag misstänker att hunden har direkt utsyn mot gångspåret och där mina vänner springer både den ena hunden efter den andra. Anyway den yla och gnydde samt som den skällde på varenda passerande hund, så såååå jävla mycket sömn fick man inte.
När jag väl lyckades somna så kändes det som 2 minuter för klockjäveln satte igång och ringa. Dock ska det påpekas att jag hade en produktivdag. Jag fick ju sällis till posten för att hämta upp mina brädor och resten av emballaget, sedan när jag kom hem gick jag runt och städa lite och efter den ansträngningen börja jag både baka och laga mat. Vi får se hur bakverken blir idag, det ska nämligen dekoreras i mängder. Sedan ska jag försöka borra upp en och annan ram men det är svårt då jag inte kan hitta bra placeringar till allt, fan att inreda, inte min starka sida. Aaaaaw well, idag är Fröken i alla fall ledig och det ska bli så underbart skönt. Amen! Såååååå glad påsk.
Blessed!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar