måndag 7 april 2014

Måndag

morgon, regnet öser ner och smattrar mot rutan.
Har bäddat ner mig i soffan och tänt massor med värmeljus och bara myser. Har vänt på dygnet delux, i och med flytten, så här vakna man upp kvart i fem. Helt sjukt.
Anyway, i fredags drutta vi över mina saker, lördag morgon va vi på ikea och handla soffa, fåtölj, matta, bokhylla och massa annat man behöver i en lägenhet:) Alla mina planer när det gäller möbler har grusats sönder ganska hårt, men va fan gör det när man hittar annat:) Är faktiskt sjuktnöjd, det enda som nu fattas är en köksö samt en stekpanna. Sängen kommer om 6 veckor, och onsdag dyker tvättmaskinen upp:)
Anyway, lördagen så dök Tessie, Stefan, Carro, Björn, Mattias och älskade hjärtat upp och hjälpte mig med mecket av möbler, naturligtvis var Vilma och Jocke också med, så allt gick så fantastiskt smidigt. Är så tacksam, blir tårögd bara jag tänker på vilka fantastiska vänner jag verkligen har. Jag fick även en borrmakapär i inflytt. present av Stefan, evigt tacksam:) Helt underbart:)
Söndagen så mecka jag ihop mitt hem med att städa, lägga saker på rättställen osv. Så nu ser det ut som ett hem!!! I love it. Är så ruskigt nöjd över min lya i mitt hörn:)
BLESSED!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar