måndag 21 april 2014

Happ

helgens ledighet gick i ett nafs.
I fredags gick jag av, och pyssla lite hemma, orka faktiskt inte röra mig en cm mer än nödvändigt och spenderade kvällen med massor av film. Lördagen så drog jag iväg med hjärtat till Globen. Jag handla absolut ingenting från Spisa, det gjorde hjärtat *skratt* sedan vart det hemtex. Jag hitta Ican som va mycket mer givande, sedan tog vi våra pryls och drog till liljeholmen där jag dock handla lite till på Clas Ohlson, matlådor osv. Vi mellanlanda när vi drog hem till hjärtat, tanken var att vi skulle till mig och borra i väggarna, men det vart inte mer än en vägg, orka inte samt att vi skulle ut. Ja, vars fan då om inte till Ankaret:) Mycket märkligkväll och natt, fast jävligt skoj också. Sedan så är Berta-Britta på besök som gjorde mitt humör skevt. Jag upplevde nog allt lite konstigt. Ja, ja en bra helg. Nu vill jag bara hem och trilla i min säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar