fredag 11 april 2014

Jag har snorat sönder min näsa

Yes, igår så snöt jag mig, och snöt och snöt så näsan börja blöda. Idag har dagen vart tung, ont i kroppen, ont i ryggn, ont i ansiktet, ont fan över allt och på toppen av det, feber. Jag har sovit från och till.
Hjärtat dök även upp, trodde han skulle komma med en del till tvättmaskinen, men ikke, han hade med sig brädor och massa andra saker, snacka om att jag vart förvånad. Egentligen ville jag inget annat än stoppa huvudet i marken och bara vara. Dock är jag så jävla tacksam för all hjälp, jag har en tvättmaskin!!! Jag måste verkligen tvätta i morgon, så det behövdes verkligen, han är fan en klippa! Sedan att han fixa garderobshelvetet också, ja, när han gick så börja jag nästan gråta, asså seriöst!!! Vilken fantastisk människa han är! Och hur värdelös kände och känner inte jag mig. Ja, ja, feber och skit, men en då. Önskar att jag hade vetat, kunnat lika mycket och haft den energin, för den lyser verkligen med sin frånvaro. Jag slockna på soffan när han tagga till sin mor, out as a light. Jag är dock sjukt trött, tog precis några alvedon igen och tror närmare bestämt jag kommer somna här på soffan vilken minut som helst. Helt slut. Hoppas morgondagen blir bättre för helgen ska jag jobba. JAG SKA, JAG VILL!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar