torsdag 17 april 2014

När

Man går och handlar, och det enda som står på inköpslistan är mjölk, en sak!!!! Men likförbannat kommer man hem med en stor säck med mat. I-landsproblem. Amen!
Dock så ska jag undvika delikatessdisken för mig går det att sälja på allt gott i matväg, det är bara så. Fresta mig med mat, gör det! För jag äger och har fan ingen karaktär. Som sagt och som gjort, så  hade fröken med mig ankbröst osv. så idag äter hon lyxmiddag. Inte för att jag klagar men min ekonomi kommer klaga.
Anyway, idag har jag fixat visp, att det ska vara så svårt att packa ner saker, glömde halva köket hemma hos morsan, men shit the same nu kan jag baka i alla fall, och det är morgondagens projekt:) Idag har jag även fixat massor med överraskningar till några st. så det ska bli roligt när mina stammisar kommer förbi:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar