onsdag 16 april 2014

Kan

Klockan slå 7 så jag får åka hem! Jag lääääängtar efter mitt hem! :) Oh, jag trivs så himla bra, och vill bara vara där mer och mer, att man måste åka och jobba också, ett nödvändigt ont! *skratt* Asså fatta mig rätt, jag trivs på jobbet också, men jag vill verkligen hem:)
I måndags så sov jag skitsopigt, men vad gjorde det, för det var en ledig dag! Jag mötte upp med Tessie och vi promenera till Bromma för att handla lite mat, och om vi gjorde. Sedan tuta vi tillbaks till mig och lagade Västerbottenpaj samt Cannelonis, Hjärtat dök också upp och åt, stackaren fick installera tv kanaler och bredband, jag är så förbannat oteknisk. Han åkte dock hem tidigt och lämnade mig och Tessie till vårt öde, vin och prat:) Vi kukelura uppe säkert till halvfem då Tessie och Bettan rulla hemåt och jag gick och tokdäcka. Jag sov säkert 13h vaknade upp vid 18 och kände inte alls för att lämna mitt hem. Plikten den kalla, då var det bara att tagga. Mötte Adde vid centralen, har inte sett honom sedan dackefejden, det var sjukt roligt. Igår fick jag även juicerna från bror, och jag måste bara säga att posten mellan Öret och Sthlm går snigelsakta! En hel jävla vecka! Sjuuuukt! Men är nöjd som fan:) Tror även brädorna har kommit, så imorgon blir det att hämta paket. Lika bra att ta tag i det. Tacka fan för att de har öppet till kl 22.
Sedan har vi helgen som kommer, och tro det eller ej så är jag ledig fre-lör. Jag tror inte jag vart ledig några röda dagar på år och dagar, känns ruskigt konstigt. Jag ska dock försöka slänga upp ett par ramar på väggarna så i morgon ska jag springa runt och försöka sätta upp små lappar på väggarna, så jag vet vart allt ska sitta. Vad jag ska göra i påsk är fortfarande lite vagt, vi får helt enkelt se. En dag i taget.
Jag borde ta tag i förrådet också men det får faktiskt vänta till efter påsk, jag orkar inte, det får se ut som ett kaos i hallen, det är en då ingen annan som störs av det utom  jag själv.
*urk* nu har jag matkoma och känner hur trött jag är. Jag ska ju försöka handla på vägen hem, jag tänkte baka idag. Aaaw well, vi får se om jag orkar.
Dags att göra det sista för natten! Klart slut:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar