måndag 10 oktober 2016

Det straffar sig

att byta tjänst en helg, kollegorna har fan levt loppan medan man vart borta! Vilken natt jag hade, men hängde faktiskt inte läpp över det, jag drog av mitt arbetspass, utan några krusiduller.
Det jag såg fram emot var ju min matlåda som Babe hade gjort till mig, oh my god! Jag gick liksom runt och bara hoppades bli klar någon gång så jag kunde sätta mig ner och ÄTA! Pepparstek med potatisgratäng med massor med vitlök! Att bli munknullad natt efter natt för han lagar så god mat! Fan vi kommer ta dö på varandra i matväg *skrattar*

Såg även 1h av debatten, och jag blir seriöst mörkrädd och djupt oroad över om Amerikanerna väljer Trump! WROOOOOOONG!
Just fucking NO!
Snacka om att ha en galning till idiot, en maktmissbrukare som har storhetsvansinne som president! Tack och hej! Jag förstår om människor emigrerar eller gör kollektivt självmord!
Nä nu ska jag orka riva av sista timman innan jag ska handla och sedan krypa ner till världens mest hetaste, snyggaste, mest fantastiska människa. YEY!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar