tisdag 25 oktober 2016

I söndags

tog jag och trotsa allt som hette måsten och vila, drog ut på middag med hjärtat och Flisan.
Kände att jag var tvungen att komma ut och vara social och se något annat än jobbet!
Va så leds! Så en middag på la casa och sedan drop in på Kellys men där vart vi inte långvariga utan kände att nu åker vi hem, hem till A. Hjärtat droppa av i och med att han skulle upp och jobba skittidigt så det va lite surt men vi hade i alla fall trevligt så länge de vara :)

Sen kom också hubbie och umgicks lite efter jobbet, men vi vart inte så långvariga utan vi åkte hem efter mycket om och men. Jag va helt slut, säkert rätt påfrestande också för han var nykter! stackaren *flin* men jag behövde rastas!
Fick sova med finaste mannen och som jag sov! Shit va helt goggy när jag vaknade. Sedan så vart det vakna och ville inte alls jobba idag!
Fatta mig rätt, det regnar, mina skor läcker dessutom, att behöva vistas i regnet var mer eller mindre ett helvete, men när jag väl var på jobbet var det ingen fara :)
Idag ska jag faktiskt försöka styra upp mitt kära hem en aning och laga mat måste jag också göra, får se vad man hittar på. Nä nu orkar jag inte mer over and out!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar