lördag 15 oktober 2016

Hjärnan är seg som deg

det känns som att det är välling där uppe som skvalpar runt. Är fan i mig helt slut.
Det har blivit skitkallt också, det känns som att vintern kom på en vecka, ska fan i mig damma fram alla mina höst/vinterkläder, har liksom inte riktigt haft tid eller ork.
Jag lever i ett ekorrhjul just nu, men fan den som ger sig.

Jag ska söka ett annat jobb också, visserligen fortfarande inom företaget men fick en förfrågan i fredagsmorse som jag inte kunde tacka nej till. Så ska bara formulera ihop ett litet personligtbrev.
Jag har aldrig haft ett kontorsjobb men som sagt jag är inte allergisk, sedan så tycker jag faktiskt om att lära mig nya saker, och visst jag är inte den mest tekniska personen, men jag tackar inte nej till några utbildningar. Så vi får se vad som händer framöver.

Jag kanske sitter i ett kontor och utvecklar saker. Kan faktiskt inte säga så mycket om det i dagensläge men det känns verkligen spännande.

Annars händer det inte så mycket, thats all folks!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar