onsdag 26 oktober 2016

Jag är så stolt över mig själv!

Jag klarade av natten fast jag hade högfeber!
Fan den som ger sig! Ska dock inte stickas under stolen att jag mår skit! Jag har tappat allt som heter smaklökar och ont över allt osv osv. menshelvetet på det, ja man kan bara garva åt eländet!

Är dock lite ledsen men det är min menshjärna som håller på just nu, är så känslig mot allt. Tar åt mig av allt och känner mig så liten och eländig!
Det värsta var dock igår, då jag bara börja stortjuta av kung och fosterland, men jag tål inte när djur plågas och det var en tomte som dela en så hemsk bild så det brast! Vart fly förbannad, och en avhyvling av glatta helvetet så bad jag vederbörande att dra åt helvete och blockade människan. Usch!

Anyway, ska försöka koncentrera tankarna på bra saker just nu, så jag orkar hålla mig på jobbet.
Fick brev från polisen också, tydligen så får jag behålla halsbandet som jag hittade i somras, det hade jag redan glömt! Så kul på ett sätt.
Idag kommer inte B, det känns trist som fan, så får väl sitta och titta på He-Man igen. Over and out.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar