torsdag 27 oktober 2016

Nu har

jag gjort personlighetstestet och jag måste säga att jag är stolt över mig själv över att ha sökt, gjort cv, personligtbrev. Jag blir inte speciellt ledsen om jag inte får det, för är oavsett stolt som sökt.

Jag är fan stolt över hur mycket jag har orkat och presterat de senaste 3 veckorna, även om det vart nära total kolaps när det gäller humöret. Och största elogen ska väl en då Mr, Elfving och hjärtat ha, över att dom har haft världens längsta tålamod på denna jord! Älskar verkligen dessa människor! :)

Jag har fan i mig hunnit sålla ut 5 påsar kläder osv osv.
Fick även som sagt guldhalsbandet jag var och hämta i morse, så jag är fan glad :)
Har även 9 arbetspass kvar tills ledighet så det känns skitbra.

Och jag hade världens jävla tur idag hemköp hade extrapris på laxsida igen!!!!! Asså va!!!! Är fan i mig glad även om jag har feber!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar